четвер, 27 червня 2019 р.

Бібліографічний список статей - 2018/2019


 

1.                Надольний І. Освіта – ключовий чинник модернізації суспільства //Вища школа. – 2019. – № 3.  - С. 19-25

2.                Яцунь О. Вища освіта як агент соціальних інновацій // Вища школа. – 2018. - № 11. – С.7-19
3.                Дебич М., Гуменна О.  Підвищення якості вищої освіти через інтернаціоналізацію навчального процесу – світова тенденція // Вища школа. – 2019. – № 3.  - С. 54-61
4.                Хламанова Л. І., Чайковський Ю. Б. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті // Медична освіта. – 2019. – № 1.  - С. 41-47
5.                Дубина С. О. та ін.  Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни // Медична освіта. – 2019. – № 1.  - С. 68-70
6.                Андрієвський І. Ю. Розвиток професійної компетентності викладача засобами наукової діяльності // Магістр медсестринства. – 2019. - № 1. – С. 19-23
7.                Варава О. Б. Діагностика готовності викладачів щодо розвитку інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх медичних сестер // Медсестринство. – 2018. - № 4. – С. 10-12
8.                Дмитренко К. А. Звичайні форми роботи – новий підхід : розвиваємо ключові компетентності // Зарубіжна література в школі. – 2018.- № 13-14. – С. 3-25  
9.                Кондратюк В. Є. та ін.   Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини // Медична освіта. – 2019. – № 1.  - С. 79-81
10.           Погребняк В. та ін.  До проблем створення системи забезпечення якості вищої освіти у вітчизняній вищій школі // Вища школа. – 2018. – № 7-8.  - С. 21-27
11.            Тимошенко Н. та ін.  Освіта упродовж життя – головна тенденція розвитку сучасної освіти // Вища школа. – 2018. – № 7-8.  - С. 28-35
12.            Телегіна Л. П. Аналіз основних складових упровадження Закону України «Про освіту» // Педагогічна майстерня. – 2019. - № 3. – С. 4-11
13.            Теплицька Н. В. Проектні технології в системі освітньо-виховної роботи // Магістр медсестринства. – 2018. - № 2. – С. 57-61
14.            Дзядевич Н. В. Формування національної самосвідомості на засадах народної педагогіки // Педагогічна майстерня. – 2018. - № 7. – С. 44-46
15.            Родняна І. В.  Інноваційні технології навчання // Педагогічна майстерня. – 2018. - № 11. – С. 19-21
16.            Никоненко О. С. та ін.   Сучасні форми організації післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку медичних працівників // Медична освіта. – 2018. – № 2.  - С. 92-95
17.             Поташова І. М.  Міжпредметна інтеграція – основа підготовки сучасних медичних спеціалістів // Магістр медсестринства. – 2019. - № 1. – С. 52-58
18.            Товканець О. С. Менеджмент освіти в умовах глобалізації : завдання і перспективи розвитку // Педагогіка і психологія. – 2018. - № 3. – С. 23-32
19.            Пищик О. В.  Розвиток комунікативної культури. Методичні рекомендації для керівників закладів освіти // Педагогічна майстерня. – 2018. - № 9. – С. 10-15
20.            Воробієнко П. Удосконалення практичної підготовки студентів у закладах вищої освіти // Вища освіта України. – 2018. - № 3. – С. 29-33
21.            Чекстере О. Ю. Дослідження мотивації навчання в парадигмі когнітивної психології // Педагогіка і психологія. – 2018. - № 2. – С. 66-71
22.             Конопкіна Л. І. та ін. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря // Медична освіта. – 2018. - № 3. – С. 36-38
23.            Рафальська К. В. Вплив методів педагогічного викладання на ефективність навчальної діяльності студентів вищих навчальних закладів // Магістр медсестринства. – 2018. - № 2. – С. 52-56
24.            Муратова Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу // Медична освіта. – 2018. - № 1 . – С. 98-102
25.            Мазуркевич М. О.  Проблемний метод як інноваційна форма організації навчального процесу у закладах вищої освіти медичного спрямування // Магістр медсестринствіа. – 2018. - № 2. – С. 79-84
26.            Зіньковський Ю. Ф.  Психологічні властивості фахівця як умова його професійної успішності // Педагогіка і психологія. – 2018. - № 2. – С. 53-59
27.            Теплицька Н. В. Організація науково-дослідницької роботи студентів у процесі вивчення дисципліни «Охорона праці» // Магістр медсестринства. – 2019. - № 1. – С. 63-68
28.            Заєць В. В. Основи геронтології та геріатрії. Сучасні проблеми і завдання геронтологічної допомоги // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. – 2018. - № 4. – С. 25-30
29.            Власова Н. Мобільні технології на уроках історії // Педагогічна майстерня. – 2019. - № 5. – С.13-15
30.            Чуяшенко Т. М. Торгівля людьми – це може статися з кожним. Урок-тренінг//Педагогічна майстерня. – 2018. - № 12. – С. 29-37
31.            Тищенко Н. П. Булінг. Помилки у разі втручання // Педагогічна майстерня. – 2019. -№ 4. – С. 13-16





Немає коментарів:

Дописати коментар

24 березня - Всесвітній день боротьби з туберкульозом

  Ця дата обрана не випадково, адже в цей день у 1882 році Роберт Кох оголосив про виявлення бактерії, що спричиняє захворювання. Відтоді бу...