1.
Надольний
І. Освіта – ключовий чинник модернізації суспільства //Вища школа. – 2019. – № 3. - С. 19-25
2.
Яцунь
О. Вища освіта як агент соціальних інновацій // Вища школа. – 2018. - № 11. –
С.7-19
3.
Дебич
М., Гуменна О. Підвищення якості вищої
освіти через інтернаціоналізацію навчального процесу – світова тенденція // Вища
школа. – 2019. – № 3. - С. 54-61
4.
Хламанова
Л. І., Чайковський Ю. Б. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті
// Медична освіта. – 2019. – № 1. - С. 41-47
5.
Дубина
С. О. та ін. Фактори, що впливають на
студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни // Медична освіта. –
2019. – № 1. - С. 68-70
6.
Андрієвський
І. Ю. Розвиток професійної компетентності викладача засобами наукової
діяльності // Магістр медсестринства. – 2019. - № 1. – С. 19-23
7.
Варава
О. Б. Діагностика готовності викладачів щодо розвитку інформаційно-аналітичної
компетентності майбутніх медичних сестер // Медсестринство. – 2018. - № 4. – С.
10-12
8.
Дмитренко
К. А. Звичайні форми роботи – новий підхід : розвиваємо ключові компетентності
// Зарубіжна література в школі. – 2018.- № 13-14. – С. 3-25
9.
Кондратюк
В. Є. та ін. Компетентнісний підхід до
викладання пропедевтики внутрішньої медицини // Медична освіта. – 2019. – №
1. - С. 79-81
10.
Погребняк
В. та ін. До проблем створення системи
забезпечення якості вищої освіти у вітчизняній вищій школі // Вища школа. – 2018.
– № 7-8. - С. 21-27
11.
Тимошенко Н. та ін. Освіта упродовж життя – головна тенденція
розвитку сучасної освіти // Вища школа. – 2018. – № 7-8. - С. 28-35
12.
Телегіна Л. П. Аналіз основних складових
упровадження Закону України «Про освіту» // Педагогічна майстерня. – 2019. - №
3. – С. 4-11
13.
Теплицька Н. В. Проектні технології в системі
освітньо-виховної роботи // Магістр медсестринства. – 2018. - № 2. – С. 57-61
14.
Дзядевич Н. В. Формування національної
самосвідомості на засадах народної педагогіки // Педагогічна майстерня. – 2018.
- № 7. – С. 44-46
15.
Родняна І. В.
Інноваційні технології навчання // Педагогічна майстерня. – 2018. - №
11. – С. 19-21
16.
Никоненко О. С. та ін. Сучасні форми організації післядипломного
навчання та безперервного професійного розвитку медичних працівників // Медична
освіта. – 2018. – № 2. - С. 92-95
17.
Поташова
І. М. Міжпредметна інтеграція – основа
підготовки сучасних медичних спеціалістів // Магістр медсестринства. – 2019. -
№ 1. – С. 52-58
18.
Товканець О. С. Менеджмент освіти в умовах
глобалізації : завдання і перспективи розвитку // Педагогіка і психологія. –
2018. - № 3. – С. 23-32
19.
Пищик О. В.
Розвиток комунікативної культури. Методичні рекомендації для керівників
закладів освіти // Педагогічна майстерня. – 2018. - № 9. – С. 10-15
20.
Воробієнко П. Удосконалення практичної
підготовки студентів у закладах вищої освіти // Вища освіта України. – 2018. -
№ 3. – С. 29-33
21.
Чекстере О. Ю. Дослідження мотивації навчання
в парадигмі когнітивної психології // Педагогіка і психологія. – 2018. - № 2. –
С. 66-71
22.
Конопкіна
Л. І. та ін. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова
формування особистості сучасного лікаря // Медична освіта. – 2018. - № 3. – С.
36-38
23.
Рафальська К. В. Вплив методів педагогічного
викладання на ефективність навчальної діяльності студентів вищих навчальних
закладів // Магістр медсестринства. – 2018. - № 2. – С. 52-56
24.
Муратова Т. М. Індивідуальна бесіда як
інструмент покращення опанування навчального матеріалу // Медична освіта. –
2018. - № 1 . – С. 98-102
25.
Мазуркевич М. О. Проблемний метод як інноваційна форма
організації навчального процесу у закладах вищої освіти медичного спрямування //
Магістр медсестринствіа. – 2018. - № 2. – С. 79-84
26.
Зіньковський Ю. Ф. Психологічні властивості фахівця як умова
його професійної успішності // Педагогіка і психологія. – 2018. - № 2. – С.
53-59
27.
Теплицька Н. В. Організація
науково-дослідницької роботи студентів у процесі вивчення дисципліни «Охорона
праці» // Магістр медсестринства. – 2019. - № 1. – С. 63-68
28.
Заєць В. В. Основи геронтології та геріатрії.
Сучасні проблеми і завдання геронтологічної допомоги // Бібліотека сімейного
лікаря та сімейної медсестри. – 2018. - № 4. – С. 25-30
29.
Власова Н. Мобільні технології на уроках
історії // Педагогічна майстерня. – 2019. - № 5. – С.13-15
30.
Чуяшенко Т. М. Торгівля людьми – це може
статися з кожним. Урок-тренінг//Педагогічна майстерня. – 2018. - № 12. – С.
29-37
31.
Тищенко Н. П. Булінг. Помилки у разі втручання
// Педагогічна майстерня. – 2019. -№ 4. – С. 13-16
Немає коментарів:
Дописати коментар